FEEC Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya

Agenda / Competició /

3a Marxa Aquàtica Nocturna Festes de Salou

Aquesta prova forma part de
- 2026 Circuit Català de Marxa Aquàtica 2026

Tarragonès
Entitats organitzadores

CLUB EXCTA. SALOUENC

Contacte

608178816
info@clubexcursionistasalouenc.cat 

L’Ajuntament de Salou, amb la col·laboració de la FEEC i el Club Excursionista Salouenc us conviden a participar en la Marxa Aquàtica Nocturna que per 3r any consecutiu es celebrarà el divendres 07/08/2026, dins de les festes d’estiu de Salou (Nits Daurades).
Es tracta d’una activitat popular oberta a persones encara que no  hagin practicat mai aquest esport.
En la Marxa Aquàtica caminem pel mar sempre mantenint el nivell de l’aigua entre el melic i el diafragma, per tant no nedem i estem sempre a segur tocant de peus a terra.
Les inscripcions es fan via Ajuntament de Salou al QR o al link que té a sota.
Han començat el 06/06/2026 a les 10 h del matí i finalitzen el 06/08/2026 a les 12 h (migdia).
Inscripcions limitades a les primeres 150 persones apuntades, majors de 16 anys.
El preu és de 3€ i l’Ajuntament farà obsequi d’un frontal per a fer l’activitat. És necessari portar calçat d’aigua, no anar descalç. Les pertinences personals es guardaran dins del recinte tancat de la carpa de recepció d’inscrits.
Activitat anunciada per les 21 h a la Platja de Llevant davant del monument a El Pescador, al costat del port de Salou, amb un recorregut complet de la Platja de Llevant, des del monument al Pescador fins a la Platja dels Pilons i tornada.
Es donarà sortida primer a la gent més jove y ràpida o que tinguin experiència en aquest esport  i a continuació la de la resta de gent inscrita, però l’objectiu és aconseguir fer al final una fila única de tornada cap al monument del Pescador. En acabar hi haurà una mica d’avituallament i beguda.
Qui necessiti informació addicional pot dirigir-se al Club Excursionista Salouenc per correu info@clubexcursionistasalouenc.cat o al Mòbil del Secretari de l’Entitat, Miquel Boix (608178816). I qui trobi interessant practicar la Marxa Aquàtica pot fer-ho apuntant-se a les activitats del Club (senderisme, marxa nòrdica i marxa aquàtica).