FEEC Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya

Leslie Romero escalant la pared del roco, perspectiva des de dalt Foto: Sharma Climbing Gavà
Leslie Romero escalant la pared del roco, perspectiva des de dalt Foto: Sharma Climbing Gavà

Agenda / Competició

Campionat de Catalunya d’Escalada de Velocitat – Sharma Climbing, Gavà

Aquesta prova forma part de
Campionat de Catalunya d'Escalada de Velocitat 2025

Baix Llobregat Escalada esportiva
Contacte

feec@feec.cat

Campionat de Catalunya d’Escalada de Velocitat

 

  • Informació d’interès pel Campionat de Catalunya i Copa Catalana d’Escalada de Velocitat que es disputarà a la sala Sharma Climbing, a Gavà, el dia 13 de setembre de 2025.

 

Inscripcions:
– Federats FEEC
– Federats FEDME (habilitada) o altres Federacions: enviar mail a sara.vallmajor@feec.cat amb pdf/jpg de la llicència en curs i s’indicarà la forma d’inscripció online.
– No s’admeten llicències temporals en competicions d’escalada.

Informació:
1. A l’hora de retirar el dorsal s’ha de presentar la targeta federativa, ja sigui físicament o amb l’app FEEC.
2. Els participants menors d’edat hauran d’adjuntar amb la inscripció l’Autorització de Menors signada pel pare/mare/tutor/tutora, i aquesta autorització serà vàlida per la resta de competicions oficials d’escalada FEEC 2025 (reduïm residus de paper).
3. Us preguem que compliu de forma rigorosa la normativa i les indicacions dels organitzadors i staff tècnic FEEC en tot moment.

Informació disponible (pestanya Descarregar):
– Reglament Oficial d’Escalada de Competició FEEC 2025
– Especificacions 2025 al Reglament Oficial
– Autorització Menors Edat (vàlida per tota la temporada 2025, enviar de forma digital al formalitzar la inscripció)

Cronograma:
Tots els horaris seran confirmats pel President del Jurat el dia de la competició.

Cronograma de la Competició (categories sub13, sub15, sub17, sub19, Absoluta i Veterans):
10:00 h: Obertura, escalfament i rebuda dels participants de totes les
categories.
11:00 h: Reunió Tècnica.
11:15 h: Fase de Pràctica. Els participants tindran 2 intents de pràctica.
12:00 h: Fase de Classificació. Els participants tindran 2 intents (un a cada via de velocitat). Computarà el
millor dels dos registres obtinguts.
13:00 h: Finals en format quadre eliminatòries segons reglament FEEC i IFSC.
14:00 h: Entrega de Premis.
*(Aquest cronograma podria variar en funció del nombre d’inscrits i ha de ser confirmat pel president del Jurat durant la reunió tècnica)

US HI ESPEREM!!

* En cas de devolució no es tornarà l’1,5 € de gestió de les inscripcions de persones no federades amb la FEEC.