FEEC Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya

Agenda / Competició

32a La Marxassa

Distància 66.5Km
Desnivell 4.470m

Aquesta prova forma part de
2026 – Circuit Català de Caminades de Resistència

Vallès Oriental Caminades de resistència
Entitats organitzadores

AGRUP. CIENTIFICO-EXCURSIONISTA, MATARÓ

Contacte

629 009 644 - 937 550 837
agrupe.marxassa@gmail.com

LA MARXASSA TORNARÀ AL 2026 EN LA SEVA 32ª EDICIÓ

L’Agrupe organitzarà la 32ª edició  de La Marxassa al 2026 (dates a confirmar), una caminada no competitiva oberta a tothom i que té per objectiu, fomentar el coneixement i el gaudi de l’entorn natural mitjançant l’esforç, la germanor i la solidaritat personal entre els participants.

Creada el 1994, s’ha convertit en una de les marxes clàssiques del Circuit Català de Caminades de Resistència. Un recorregut d’uns 66,5 km que, cada més d’octubre, ens porta des de Sant Martí del Montseny fins a Mataró (final del Pg del Callao – zona parc infantil).

A més, pel seu recorregut d’uns 66,5 quilòmetres i un desnivell acumulat d’uns 4.470 metres (+1.925 – 2.545), és una caminada inclosa en el calendari oficial de la FEEC i que és reconeguda per al Circuit Català de Caminades de Resistència 2025.

Una caminada que ens permet fer un viatge des del cor del Montseny fins a la costa del Maresme, des de la muntanya fins al mar, tot passant pels parcs naturals del Montseny i del Montnegre-Corredor, i finalitzant prop de l’emblemàtica ermita de Sant Simó de Mataró, la capital del Maresme.

Des de fa 12 anys, també us oferim la possibilitat de fer un recorregut més curt no puntuable, que anomenem “Marxassa curta“.