Aquest any tornem a fer La Porta del Cel, un recorregut emblemàtic, ja que passem per l’estany glacial més gran dels Pirineus Catalans (Certascan) i La Pica d’Estats (pic més alt de Catalunya amb 3.143 metres), on per uns moments, serem les persones que es troben en el punt més alt de Catalunya.
També passarem per altres llocs bonics de muntanya, com els Estanys d’Estats, de Sotllo i Baborte, aquest últim realment espectacular, o pujar als cims de Baborte i Roca Cigalera, d’on podrem contemplar tot el recorregut que haurem fet.
La Porta de Cel es distingeix d’altres travesses per la seva duresa (té més desnivell que d’altres recorreguts similars), però com ja veureu en la descripció del dia a dia, aquests desnivells no sempre és “d’obligat compliment”.
Podreu escollir entre pujar als cims o bé descansar i guardar forces, però feu el que feu, gaudireu igualment dels paisatges espectaculars d’alta muntanya.
Ara ja només queda una cosa, la vols compartir amb nosaltres? T’hi esperem!!!
Inscripcions obertes: si estàs interessada/at posat en contacte amb secretaria al més aviat possible per tal de garantir les places als allotjaments.
Si necessiteu més informació, no dubteu en escriure mail a secretariacordada@gmail.com o trucar al 688 92 03 77 en horari d’oficina.
Nivell: Mig-Alt
SI VOLS VEURE FOTOS ENTRA AL NOSTRE WEB.
Programació:
1er dia 1 de setembre
Arribada a Tavascan (deixar material a Vallferrera)
Tavascan-Graus
Distància: 4,2km
Desnivell: +290mts /-50mts
2on dia 2 de setembre
Graus-ref Certascan (opcional Pic Certascan)
Distància: 10km (opcional Pic Certascan +2km)
Desnivell: +1200mts (opcional Pic de Certascan +250mts /-250mts)
3er dia 3 de setembre
Ref Certascan-Ref Pinet
Distància: 13,3km
Desnivell: +1350mts / -1350mts
4art dia 4 de setembre
Ref Pinet-Ref Vallferrera (opcional Pica d’Estats)
Distància: 12km (opcional Pica d’Estats +1,5km)
Desnivell: +850mts (opcional Pica d’Estats +250mts / -250mts)
5é dia 5 de setembre
Ref Vallferrera-Ref Baborte (ref lliure)- opcional Pic de Baborte
Distància: 5,5km (opcional Pic de Baborte +4km)
Desnivell: +650mts / -150mts (opcional Pic de Baborte +520mts / -520mts)
6é dia 6 de setembre
Ref.Baborte-Tavascan
Distància: 13,60km
Desnivell: +380mts / -1630mts
Preu inscripcions (inclou organització,guiatge i pack La Porta del Cel**):
Socis: 310€
Socis “30”: 300€ (persones que acumulen 30 sortides com a sòcies de Cordada).
Socis “60”: 295€ (persones que acumulen 60 sortides com a sòcies de Cordada).
No socis: 320€
**El pack es composa de: La tarja de pas. Una samarreta tècnica exclusiva. Un regal exclusiu per tots els que finalitzin el recorregut al mateix any. Un mapa exclusiu del circuit de l’Ed. Alpina 1:25.000. Dret a aparèixer al final de la temporada a les classificacions a la pàgina web oficial del circuit: www.portadelcel.com
Altres despeses
Allotjament en règim de Mitja pensió (dormir, sopar i esmorzar)
Federats FEEC: 154,65€
Federats FEDME: 143,50€
No federats: 176,65€
Transport (anada i tornada des de Barcelona): 30€ aprox