FEEC Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya

Foto: Ajuntament Colldejou
Foto: Ajuntament Colldejou

Agenda / Activitats

Excursió i calçotada a Colldejou

Distància 8 km
Desnivell 300 m

L’Associació Excursionista Catalunya de Reus organitza la seva tradicional calçotada de germanor el dia 9 de març a partir de les 13 h a l’Àrea Recreativa Colldejou a la qual totes i tots hi esteu convidats.

A més, hi haurà una excursió organitzada a Colldejou, amb sortida prèvia des de les piscines Municipals de Reus amb cotxes particulars des de les 9:30 h del matí.

Menú: Pica-pica i refrescos, calçots i salsa de romesco, carn de corder, llonganissa i botifarra negra, postres (taronges i dolços), vi i cafès.

Preu calçotada:
– Majors 13 anys: 25 €
– Infants 9-12 anys (inclòs): 12 €
– Menors de 8 anys (inclòs): gratuït

Excursió: Ruta circular de 8,23 km i 382 m de desnivell positiu, itinerari molt fàcil i bastant planer. Durada aproximada de dues hores i quart caminant tranquil·lament. Comptant la parada d’esmorzar estarem unes tres hores i vint minuts en total.

Sortirem des de les piscines Municipals de Reus amb cotxes particulars a les 9:30 h. L’excursió començarà a les 10:00 h davant de l’església de Sant Llorenç de Colldejou.

Recorregut:
– PR-C-28 Camí del Castell d’Escornalbou
– Camí de Buidegasses
– Canal Fosca
– Barranc de Buidegasses
– Corral de l’Ermitana (2,2 km)
– Bec de la Gallina Cega (2,5 km)
– Coll del Collet Rodó (PR-C-28)
– Cova dels Dos Ulls (3,9 km)
– Coll de la Desenrocada (4,4 km
– Desenrocada del Bailon
– Corral del Baldiri (PR-C-28)
– Colldejou

Preu excursió:
– Federat: gratuït
– No federat: 3 €

COM I ON APUNTAR-SE:
Data límit per apuntar-se dijous dia 6 de març a les 20:00 h
Presencialment: AEC de Reus: c/ d’Orient 17 – Baixos (de dilluns a dijous de 19 h a 21 h)
En línia