

1 de desembre 2021 - 9.00 - 17.00h
Girona
Girona
Preu 18€ No sòcies de Cordada / 16€ sòcies de Cordada
Contacte
627439254 secretariacordada@gmail.com
Ara que ja han arribat les primeres nevades us proposem d’anar a fer una sortida pels voltants de Girona i pujar a la Muntanya de Sant Miquel (dins dels 100 cims de la FEEC), on es troba el Castell de Sant Miquel i des d’on tindrem unes vistes privilegiades a 360 graus, des de la mateixa ciutat de Girona, la plana Empordanesa, el Massís de les Gavarres i les valls de l’Onyar, del Ter i com no, els Pirineus, que ara després d’aquestes últimes nevades lluiran ben blancs, així que farem un cim i un Castell (2×1).
Començarem la caminada a la ciutat de Girona, passarem davant de la Catedral i enfilarem cap a la muntanya. Pujarem per la bonica Vall de Sant Daniel, primer resseguint el curs del Riu Galligants i després el Torrent de Sant Miquel fins al cim i el Castell.
Passarem per la Font del Ferro, Font d’en Fita, Font dels Lleons, Olivet d’En Salgueda i el Pont del Bisbe, únic pont medieval que queda a Girona.
Esperem que us animeu.
SI VOLS VEURE FOTOS ENTRA AL WEB.
Distància: 14km
Desnivell: +350mts /-350mts
Dificultat: Baixa
Cita: a les 7.45h davant la porta de l’estació de Sant Andreu Arenal (Metro Fabra i Puig L1).
Preu inscripcions (inclou organització i guiatge):
Socis: 16€
Socis “30”: 15€*
Socis ”60″: 14€*
No socis: 18€
*socis 30 o 60: socis/es que porten 30 dies d’activitat com a socis de Cordada
Transport: 10€ aprox.