Foto: Cordada
Foto: Cordada
Contacte
626 421 433 secretaria@cordada.org
Aquest diumenge anem al Berguedà a fer una ruta clàssica i preciosa.
Sortirem del veïnat de l’Hostalet, a prop de Bagà, i farem un recorregut que ens portarà al refugi Sant Jordi. El camí fins al refugi ressegueix entre altes parets de roques, el barranc dels Empedrats, en un entorn feréstec i amb bonics salts d’aigua que ara baixen espectaculars.
Visitarem també la font de la Llet, una surgència fantàstica, que pren aquest nom perquè l’aigua surt amb tanta força que sembla blanca.
Donat que per aquestes dates farà calor, no la farem totalment circular per evitar trams amb forta insolació.
Distància: 9,5 km
Desnivell: 650 m
Aquesta és la distància i el desnivell fins al refugi Sant Jordi.
Segona part opcional: aprofitarem que som a la zona per gaudir d’una altra surgència impressionant, les fonts del riu Bastareny i un altre menys coneguda, el bullidor de Sant Esteve.
Distància: 3,4 km
Desnivell: 121 m