Horari d’estiu d’atenció al públic del 28 de juliol al 29 d’agost (ambdós inclosos): de 8 a 14 hores i de 15 a 17 hores de dilluns a dijous.
Divendres de 8 a 15 hores.

FEEC Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya

Agenda / Activitats

60è Camí de muntanya de la IV Vegueria

Distància 8KM
Entitats organitzadores

CLUB EXCTA. REDDIS

Contacte

secretaria@cereddis.cat

El 60è dia del Camí de Muntanya és la festa de l’excursionisme de la IV Vegueria de la Federació d’Entitats Excursionista de Catalunya.

Cap als anys seixanta el Dr. Joan Domènech i Muntaner va quedar impressionat per la senyalització dels camins de Suïssa i va engegar, a les nostres contrades, aquesta idea de recuperar i senyalitzar antics camins en desús de les muntanyes de Tarragona.

El primer camí de muntanya és va fer al 1965 organitzat per les Entitats Excursionistes de les Comarques Meridionals de Catalunya. Fins a dia d’avui s’ha anat organitzant cada any ininterrompudament (exceptuant el 2020 que no es va fer a causa del COVID).

Aquest any i amb motiu del 75è Aniversari del Club Excursionista Reddis us proposem una caminada per Capafonts, recuperant un antic camí empedrat.

El dia escollit és el 09 de novembre de 2025.

Sortida : Oficina de Turisme de Capafonts (Baix Camp)

Horari : A les 07:45 s’obriran les taules de recollida de dorsals a l’Oficina de Turisme de Capafonts.

A les 09:00 es sortirà la caminada des de la mateixa oficina.

Durant el recorregut hi haurà una parada per esmorzar.

Recorregut : Fàcil – 8 quilòmetres

Inscripcions : Podran participar els majors de 18 anys i els menors acompanyats, amb el corresponent permís patern/matern signat si no van acompanyats dels seus pares.