La Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya ofereix a tots aquells usuaris que encara no tinguin llicència federativa la possibilitat de federar-se online a través del web de la FEEC.
La FEEC ofereix així un nou servei que ha vingut per instaurar-se de forma definitiva en el nostre entorn més digital. Aquesta nova eina ha de facilitar la tasca a les entitats i per les inscripcions dels nous socis federats. Així es podrà fer més àgil l’accés a la llicència de la FEEC a un col·lectiu més ampli.
Els federats ho podran fer només un cop i sempre seguint el procediment habitual de triar la seva entitat de referència que es trobi dins de la seva comarca. Aquestes seran les que s’hagin adherit prèviament a l’opció de Federa’t Online a l’àrea privada del web. Els socis i sòcies d’entitats excursionistes hauran de federar-se sempre a la seva entitat i no podran utilitar l’opció online.
Els nous federats acceptaran també el Reglament General de Protecció de Dades i drets d’imatge tant de la FEEC com de l’entitat o club en què escullin federar-se. Aquest consentiment es fa efectiu una vegada que s’hagin acceptat els termes i condicions, pas obligatori per poder continuar amb el procediment.
En el moment de donar-se d’alta com a nous federats aquests podran triar l’opció d’on volen recollir la seva llicència federativa. El desplegable donarà dues opcions; recollir a l’entitat (en cap cas l’entitat haurà d’imprimir la llicència i l’enviament es realitzarà des de la FEEC) o enviament al domicili.
Una vegada aquesta persona hagi fet el pagament de la quota de l’entitat i de la llicència federativa, rebrà un correu electrònic on se li enviarà la informació de la transacció realitzada i on constarà el nom de l’entitat i la modalitat de la llicència.
En el mateix correu trobarà diferents enllaços, com ara les condicions de les pòlisses de l’assegurança contractada o un enllaç per poder-se descarregar l’APP de la FEEC per obtenir la llicència virtual.
Com es poden adherir les entitats?
Les entitats que vulguin oferir aquest servei han d’adherir-se omplint un formulari a l’àrea privada del web de la FEEC a l’apartat “Atenció a les entitats”- “Contactes i enllaços d’interès” on hauran d’introduir el preu estipulat de l’entitat per als federats que triïn l’opció online i un correu electrònic on es rebran les notificacions dels nous federats.
Un cop realitzades aquestes senzilles passes, l’entitat o club entrarà a formar part del llistat d’entitats i clubs que s’ofereixen per a federar-se online a través del portal web de la Federació.
Els federats podran triar l’entitat que es trobi dins la seva comanda.