Sortida especial ”revetlla de sant Jaume” a Andorra (nivell mig)
Aquesta sortida la volem oferir a tothom que tingui ganes de gaudir dels paisatges d’alta muntanya del “país dels Pirineus”, ara que ja no estarà col·lapsat per les clàssiques cues de trànsit.
A més dels boscos i llacs, la nostra excursió ens portarà a gaudir també del renovat i flamant refugi guardat de l’Illa , situat a 2.488 m d’alçada.
I per a acabar d’arrodonir els atractius d’aquesta proposta excursionista, gaudirem de la Vall del Madriu-Perafita-Claror, declarada Patrimoni mundial cultural per la UNESCO.
Programa:
Sortida de Barcelona a les 7,30 trasllat a Andorra
Pujada tot xino xano a gaudir de les vistes del pic de les Angols (2648m), podrem pujar tranquil·lament ja que un cop superats els 1000 metres de desnivell (màxim 4 hores), només ens quedarà baixar suament al refugi. Activitat sense cap dificultat tècnica.
A la nit anticiparem una mica la revetlla de Sant Jaume. (informació als inscrits)
El diumenge, qui vulgui podrà llevar-se una mica abans de la sortida del sol i pujar a saludar-lo des del cim del Pic de Pessons (2864 m), fent una hora i mitja màxim de pujada sense dificultats, a la llum del frontal.
Tornem al Refugi i ens trobem amb els mandrosos per recórrer tots plegats la fantàstica vall del Madriu.
Preus inscripcions:
– socis: 75€
– No socis: 80€
– Socis “50”: 70€ (persones que sumen 50 dies d’activitat com a sòcies de Cordada)
Altres despeses:
Transport, allotjament, menjars (propis i la part del guia): uns 75€ (es paguen in sito)