El Club Alpí K2 i la Diputació de Tarragona, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona, iniciaran el proper dijous 9 de febrer el V Cicle de Conferències de Muntanya a la Diputació de Tarragona, titulat “La Muntanya en 3D. Alpinisme, escalada, espeleologia”.
“La Muntanya en 3D” és un cicle de quatre conferències que acabaran el dijous 1 de març.
Paral·lelament a les conferències, entre el 9 i el 26 de febrer es podrà visitar l’exposició “Descobrim la cova urbana de Tarragona”.
El programa del cicle
· 9 de febrer: “7 muntanyes i una dona”, a càrrec de l’alpinista Rosa Fernández.
· 16 de febrer: “Roques de llegenda: l’escalada a les muntanyes de Tarragona”, a càrrec de l’escalador Josep Enric Castellnou.
· 23 de febrer: “La cova urbana de Tarragona, espeleologia sorprenent sota una ciutat romana”, a càrrec de l’espeleòleg Josep Lluís Almiñana.
· 1 de març: estrena mundial del documental “Més enllà del Kumbhakarna”, a càrrec de l’alpinista Òscar Cadiach.
Totes les conferències (excepte la del dia 1 de març que es farà al Tinglado núm. 4 del Port de Tarragona), així com l’exposició, tindran lloc a la seu de la Diputació de Tarragona (Passeig de Sant Antoni, 100 de Tarragona). Al web del Club Alpí K2 podeu consultar el programa i els horaris de les conferències.
Informació facilitada pel Club Alpí K2
feec.cat
Disseny web