Reunida la Comissió d'Activitats d'Alt Nivell i Expedicions en data 29 d'octubre del 2001, i després d'estudiar i valorar la documentació de les activitats presentades sol·licitant una subvenció econòmica, es decideix la següent distribució de subvencions:
GRAN PREMI GRIFONE A LA MILLOR ACTIVITAT ALPINÍSTICA 2001
Turnwether, Illa de Baffin (Canadà)
Obertura d'una nova ruta d'escalada de gran dificultat (via Sangtraït) al pilar est de la cara nord.
Membres: Frank Van Herreweghe (Club Excursionista Muntanya Taixonera) i Sílvia Vidal i Martí (Centre Excursionista Garriguenc).
Subvenció: 450.000 pessetes
GRAN PREMI MILLET A LA MILLOR ACTIVITAT ALPINÍSTICA COL·LECTIVA 2001
Expedició "Dones al Shisha 2001"
Ascensió al cim del Shisha Pangma (8.013 m) per la vessant NW (via Txeco-Xinesa) amb un equip íntegrament femení (inclós l'equip del camp base i les portejadores d'alçada).
Membres: Núria Balagué Gómez (UEC de Barcelona(, Olga Balagué Gómez (UEC de Barcelona), Sílvia Ferràndiz i Barrés (Club Aranès d'Esports d'Hivern), Natividad García Vilanova (Agrupació Excursionista Muntanya), Ingrid Giralt Massó (UEC de Barcelona), Maite Hernández Martínez (UEC de Barcelona), Marisa Huguet Mora (UEC de Sants) i Elisabeth Massó Rodríguez (CAM Nou Barris).
Subvenció: 300.000 pessetes
Patagònia Xilena Cochamó 2001
Obertura d'una nova ruta d'escalada de gran dificultat en una paret verge ( via Pluja, fam i feina) de 1.010 m de recorregut.
Membres: Pau Barrios Bosch (Centre Excta. de la Comarca del Bages), Joan Francesc Farreres Arqué (Centre Excursionista Vallirana), Xavier Teixidó Rodríguez (Centre Excursionista Roca Negra), Josep M. Esquirol de Arteaga (Club Esp. Activitats de Muntanya SIM), Manel Solís Viladegut (Centre Excursionista de Lleida) i Guillem Barrios Bosch (Centre Excta. de la Comarca del Bages).
Subvenció: 150.000 pessetes
Baffin 2001 - Mt. Asgard
Escalada de dificultat al pilar est del cim principal de la (Torre Nord) 1.200 m de recorregut.
Membres: Jordi Bonet i Dalmau (Centre Excta. de la comarca del Bages), Remi Bresco i Boni (Centre Excursionista de Catalunya) i Joan Jover i Garcia (Centre Excursionista de Catalunya).
Subvenció: 100.000 pessetes
Informació facilitada per la Direcció Tècnica de la FEEC
feec.cat
Disseny web