El proper dissabte 30 d'abril el Grup Esportiu Universitari Enginyers de Telecomunicacions SE organitzarà el II Ral·li 12 h d’Escalada a Terradets, prova integrada dins la Lliga de Ral·lis d’Escalada de la FEDME.
La principal novetat de l’edició d’enguany, que començarà a les 8 h, és que en aquesta ocasió al Ral·li de Terradets hi haurà vies que arribaran fins al final de la paret de les Bagasses. Per tant, s’hauran d'escalar més de 500 m de desnivell.
Ja fa 10 dies que es va arribar al límit d’inscrits, 30 cordades, per la qual cosa l’ambient està garantit. D'altra banda, l’organització tornarà a homenatjar a una cordada històrica vinculada a la paret. En aquest cas es tracta de la cordada que va obrir la segona via en la paret (la CADE), durant l’octubre de 1963. Així, Emili Civís i Ferran Abella, dos dels quatre components de la cordada que va obrir la via i que encara es troben entre nosaltres, assistiran a l’acte.
Finalment, després del sopar al poble de Tremp, es projectarà l’audiovisual Oju peligru, a càrrec de David Palmada, Pelut.
Més informació al web de l’organització.
Informació facilitada pel Grup Esportiu Universitari Enginyers de Telecomunicacions SE
feec.cat
Disseny web